Ciotola di cereali di iogurtu di livellu altu, deliziosa senza carica, faciule è rapida da manghjà per u colazione di a settimana!

Un bonu colazione pò energizà per u ghjornu.Dunque, u colazione ùn pò esse trattatu casualmente, in particulare in casa per andà in i zitelli di a scola, solu manghjà u colazione à tempu ogni ghjornu, per studià più seriu.Mi piace à mischjà a farina d'avena cù u iogurtu in u clima caldu di pocu tempu, ma u mo figliolu hè ancu addicted to it.Ghjorni caldi greedy per stu colazione, senza oliu, senza sali, senza focu, mischjà un mischju nantu à a tavula, ogni volta era manghjatu.

Aderisce à l'attitudine di u produttu di "salute, scienza è nutrizione", aderisce à una stretta selezzione di ingredienti glubale, l'usu di tecnulugia di pruduzzione alimentaria d'avanguardia, migliurà a nutrizione è u gustu di u produttu, in modu chì l'alimentu di piacè diventa più sanu è megliu per manghjà.

750g-wholesale-manufacture-nutrient-4
750g-wholesale-manufacture-nutrient-3

Stu colazione hè assai simplice, ma assai diliziosa.Quì per sparte un colazione rapida: avena di iogurtu rossu di data.

Prima, pigliate una ciotola, pour un pocu di farina d'avena, aghjunghje 1 cucchiara di coconut flakes, 1 tablespoon raisins neri, 1 tablespoon latte in polvere, stir well.

Sciacquate l'uva, i pesche è e mele, tagliate in pezzi chjuchi, mette in una ciotola è mischjà bè cù una cucchiara.

Allora pigliate u iogurtu di data, stringhjelu è pouru nantu à a farina d'avena.Allora, sprinkle u restu di u fruttu nantu à a cima.

Sì avete cranberries o banane secche in casa, sprinkle nantu à u gustu extra.

In fatti, vulete manghjà u colazione pò ancu micca prublemi, u iogurtu è l'avena cù, simplice di pane steamed steamed stuffed bun, di pasta fritta bastoni flapjack croccante, mischjà nantu à a tavula, a mo famiglia ogni simana à manghjà 3 volte, croccante deliziosa ancu sèmplice, soprattuttu adattatu per ùn vogliu micca alzà i primi amichi.


Tempu di Postu: Apr-05-2022