Cumu ùn aghju micca cunnisciutu di tutti i benefici di u cioccolatu?

Ùn ci hè micca mancanza di persone intornu à noi chì piace à manghjà cioccolatu, ma qualchì volta si preoccupa di manghjà troppu cicculata ùn hè micca sanu, a manca hè sana, a diritta hè felice, veramente assai difficiule.

"Effettu di Cacao Polyphenole-Rich Chocolate nantu à a glucemia postprandiale, l'insulina, Ci pò aiutà à risolve sta difficultà, l'alba di a felicità !!

I metudi di ricerca

I circadori anu reclutatu 48 vuluntarii giapponesi sani (27 omi è 21 donne).Sò stati divisu aleatoriamente in dui gruppi: u gruppu W (sughjetti beie 150 mL d'acqua in 5 minuti è ricivutu 50 g di zuccaru OGTT 15 minuti dopu);Gruppu C (sughjetti ricivutu 25 g cacao polyphenols riccu chocolate plus 150 mL acqua in 5 minuti, seguita da 50 g di zuccaru OGTT 15 minuti dopu).

I livelli di glucose, insulina, acidi grassi liberi, glucagon è glucagon-like peptide-1 (glp-1) sò stati misurati à -15 (15 min prima di OGTT), 0,30,60,120, è 180 min.

4
5

I risultati di u studiu

U nivellu di glucose di sangue di u gruppu C era significativamente più altu ch'è quellu di u gruppu W à 0 min, ma significativamente più bassu di quellu di u gruppu W à 120 min.Ùn ci era nisuna differenza statistica trà i dui gruppi in l'AUC di glucose in sangue (-15 ~ 180 min).A concentrazione di l'insulina di u serum di 0, 30 è 60 min in u gruppu C era significativamente più altu ch'è in u gruppu W, è l'AUC di l'insulina di -15 à 180 min in u gruppu C era significativamente più altu ch'è in u gruppu W.

A concentrazione di l'acidu grassu liberu in u gruppu C era significativamente più bassu di quellu in u gruppu W à 30 min, è significativamente più altu ch'è in u gruppu W à 120 è 180 min.À 180 min, a concentrazione di glucagon in u sangue in u gruppu C era significativamente più altu ch'è in u gruppu W. À ogni mumentu, a concentrazione di plasma GLP-1 in u gruppu C era significativamente più altu ch'è in u gruppu W.

A cunclusione di a ricerca

A cioccolata ricca di polifenoli di cacao pò riduce l'aumentu di u zuccheru in sangue dopu à manghjà.Stu effettu hè ligatu à a secrezione precoce di insuline è GLP-1.

U cioccolatu hè un alimentu anticu, e materie prime principali sò a polpa di cacao è a mantra di cacao.Originariamenti era manghjatu solu da l'omi adulti, in particulare i capi, i preti è i guerrieri, è era cunsideratu un alimentu nobili preziosu è esclusivu, ma avà hè diventatu un dessert predilettu di e persone in u mondu sanu.L'ultimi anni anu vistu una furia di ricerca in u cioccolatu è a salute umana.

Sicondu a so cumpusizioni, secondu u standard NAZIONALE Chocolate pò esse divisu in Chocolate Dark (Chocolate Dark o Chocolate puro) - cacao solidu tutale ≥ 30%;Cioccolata di latte - solidi totali di cacao ≥ 25% è solidi totali di latti ≥ 12%;Cioccolata bianca - burro di cacao ≥ 20% è solidi totali di latti ≥ 14% Diversi tipi di cioccolatu anu effetti diffirenti nantu à a salute di e persone.

Cumu avemu trovu in a literatura sopra, u cioccolatu riccu in polifenoli di cacao (cioccolata scura) pò riduce l'aumentu di u zuccheru in sangue dopu à un pranzu, "L'amministrazione di Cortu termine di Chocolate Dark hè seguita da un Aumentu Significativu in 2005", hà scrittu Am J Clin. Nutr Chocolate scuru dimustrava una diminuzione di a pressione di sangue è a sensibilità à l'insulina in persone sane, ma u cioccolatu biancu ùn hà micca.Allora i beneficii per a salute di u cioccolatu sò ligati à u cuntenutu di cacao.

Cioccolatu scuru chì ùn cunnosci micca

▪ In più di i so benefizii endocrini è metabolichi, certi studii suggerenu chì u chocolate scuru pò avè qualchì effetti protettivi ancu in altri organi.U cioccolatu scuru pò aumentà l'ossidu nitricu endoteliale (NO), migliurà a funzione endoteliale, prumove a vasodilatazione, inibisce l'attivazione di piastrine, è ghjucà un rolu protettivu in u cardiovascular.

▪ U cioccolatu scuru agisce cum'è un antidepressivu stimulendu a produzzione di u neurotransmisor serotonin, perchè pò furnisce cunsulazione psicologica è pruduce sentimenti d'euforia.Studi in animali anu dimustratu chì u chocolate scuru aumenta l'angiogenesi è a coordinazione di u mutore in l'ippocampu.

▪ I fenoli di cioccolatu scuru regulanu a flora intestinali favurendu a culunizazione di lactobacillus è bifidobacteria.Anu ancu migliurà l'integrità intestinali è impediscenu a inflamazioni.

▪ U cioccolatu scuru hà un effettu protettivu nantu à i rini per via di l'antiinflamatori, stress antioxidante, funzione endoteliale mejorata è più.

Ebbè, s'è vo avete fame dopu avè amparatu tantu, pudete rinfurzà a vostra energia cù una barra di cioccolatu scuru.


Postu tempu: Apr-01-2022